RETUR & REKLAMATION

30 dagars öppetköp

GRATIS LEVERANS

Ordrar över 600,00kr

ETT ÅRS GARANTI

Alla produkter ingår

SÄKER SHOPPING

Data är alltid skyddad

Retur & Reklamation Inom 30 dagar

Jeulias målsättning är och har alltid varit att du ska känna dig trygg med dina produktval hos oss. Vi erbjuder dig ett års garanti på samtliga produkter ur vårt sortiment om ingentig annat är avtalat. Garantitiden räknas från ursprungligt inköpsdatum då produkten köptes.


Garantivillkor

1. Kunden kommer att ansvara för fraktavgiften för att skicka varorna tillbaka till Jeulia.

2. Kunden bör se till att föremålen är säkert förpackade innan de skickas tillbaka. Jeulia ansvarar inte för förlorade eller stulna föremål.

3. När du skickar tillbaka varorna måste kunden använda en fraktmetod som har spårning på den. Paketet utan spårning kommer inte att behandlas.

4. Jeulia förbehåller sig rätten att ogiltigförklara garantin för alla artiklar som visar tecken på modifiering, missbruk eller skada utöver "normalt slitage", enligt våra smycken.

Self service reparationsinstruktioner

Steg 1: Starta reparation

KLICKA HÄR>>

Logga in och gå till "Mina beställningar" på instrumentpanelen för att välja de objekt du vill reparera.


Steg 2: Ta emot e -postmeddelande om reparation

När du har påbörjat reparationen (steg 1) får du ett e -postmeddelande med titeln "Meddelande om ditt reparationsförlopp från Jeulia" inom 48 timmar. I det här e -postmeddelandet får du de ytterligare returinstruktionerna.


Steg 3: Packa och skicka varan / varorna

Bifoga en kopia av din retur med ordernummer, fullständigt namn och e -postadress. Paketet ska skickas förbetalt med en spårbar metod.


Steg 4: Ladda upp returspårningsnummer

Kom ihåg att logga in och ladda upp returspårningsnumret när paketet har skickats tillbaka.


Repair Flow