• FRI FRAKT
    beställningar över 700,00 kr
  • ÅTERLÄMNING & BYTE
    Inom 30 dagar
  • Ett års garanti
    Alla produkter ingår
  • SÄKER SHOPPING
    All data är alltid skyddad
Gratis Ett Års Garanti

Jeulias målsättning är och har alltid varit att du ska känna dig trygg med dina produktval hos oss. Vi erbjuder dig ett års garanti på samtliga produkter ur vårt sortiment om ingentig annat är avtalat. Garantitiden räknas från ursprungligt inköpsdatum då produkten köptes.

 

Garantivillkor

 

1. Kunden kommer att ansvara för fraktavgiften för att skicka varorna tillbaka till Jeulia.
2. Kunden bör se till att föremålen är säkert förpackade innan de skickas tillbaka. Jeulia ansvarar inte för förlorade eller stulna föremål.
3. När du skickar tillbaka varorna måste kunden använda en fraktmetod som har spårning på den. Paketet utan spårning kommer inte att behandlas.
4. Jeulia förbehåller sig rätten att ogiltigförklara garantin för alla artiklar som visar tecken på modifiering, missbruk eller skada utöver "normalt slitage", enligt våra smycken.
 
Garantiförlängning Plan

Garantiförlängning Plan kombinerar dina smycken med en prisvärd skyddsplan som du lägger till ditt köp i kassan, så att dina smycken är täckta även efter att tillverkarens garanti har löpt ut.

Våra förlängda garantier på två, tre och fem år ger dig ytterligare sinnesro utöver den kostnadsfria tillverkargarantin genom att skydda och bibehålla kvaliteten på dina smycken.

 

  
Garantiförlängning Plan Villkor

 

Garantiförlängning Plan börjar gälla den första dagen efter mottagandet av ditt paket.

Pris på Garantiförlängning Plan: 2 år, 3 år, 5 års garanti service enhetspris på 10%, 15% och 20% av försäljningspriset för produkten respektive.

1. Om du har köpt tjänst garantiförlängning utlöser beställningen ett byte och du måste betala mellanskillnaden enligt priset för tjänst garantiförlängning.

2. Om din beställning returneras återbetalas även kostnaden för garantiförlängning på beställningen i sin helhet.rstattet

3. Om din beställning ännu inte har skickats och du behöver lägga till eller avbryta garantiförlängning plan, kan du kontakta vår kundtjänst för att kompensera prisskillnaden.

4. Om din beställning redan har skickats kommer vi fortfarande att erbjuda dig att lägga till eller avbryta garantiförlängning plan inom 30 dagar efter mottagandet av beställningen.

 

Observera: Avbokning av Garantiförlängning Plan är inte möjlig mer än 30 dagar efter bekräftelse av ordermottagning.

 

Self service reparationsinstruktioner

Steg 1: Starta reparation

KLICKA HÄR>

Logga in och gå till "Mina beställningar" på instrumentpanelen för att välja de objekt du vill reparera.

 

Steg 2: Ta emot e -postmeddelande om reparation

När du har påbörjat reparationen (steg 1) får du ett e -postmeddelande med titeln "Meddelande om ditt reparationsförlopp från Jeulia" inom 48 timmar. I det här e -postmeddelandet får du de ytterligare returinstruktionerna.

 

Steg 3: Packa och skicka varan / varorna

Bifoga en kopia av din retur med ordernummer, fullständigt namn och e -postadress. Paketet ska skickas förbetalt med en spårbar metod.

 

Steg 4: Ladda upp returspårningsnummer

Kom ihåg att logga in och ladda upp returspårningsnumret när paketet har skickats tillbaka.

 
Repair Flow