RETUR & REKLAMATION

30 dagars öppetköp

GRATIS LEVERANS

Ordrar över 660,00kr

ETT ÅRS GARANTI

Alla produkter ingår

SÄKER SHOPPING

Data är alltid skyddad

Retur & Reklamation Inom 30 dagar
VAD ÄR FÖRDELARNA?
FÖRDEL SILVER GULD PLATINUM DIAMOND
Gratis Standardfrakt, Inget Minimum ×
Poäng För Köp 1x 2x 5x 10x
Å Terbetalning Av Fraktavgift ×
Prioriterad Tjänst × × ×
Födelsedagspresent 105,00kr 153,00kr 210,00kr 315,00kr
*Hur Man Uppgraderar? 0-1680,00kr 1680,00kr-3150,00kr 3150,00kr-5250,00kr 5250,00kr+
Intjäningspoängen Är Österut
Bli Medlem
Registrera Dig Som Medlem
Affär
tjäna 100 poäng per 1050,00kr
Nyhetsbrev
Få 50 poäng för det första suvscription till jeulia nyhetsbrevet
Jeulia Rewards Program FAQs
  • Hur går man med i Jeulia Rewards Program?
    Det är helt gratis att gå med, du behöver inte betala årsavgiften, bara registrera dig eller köpa några produkter från vår webbplats, och du kommer automatiskt att registreras i Jeulia Rewards -programmet.
  • Vad är Jeulia -poäng?
    Jeulia -poäng är ytterligare bonuspoäng du kan tjäna genom att genomföra olika aktiviteter på ditt Jeulia -konto. Oavsett om du vill tjäna poäng, eller om du vill använda poäng, måste du först logga in på ditt Jeulia -konto.
  • GRATIS Standard Frakt
    Gratis standardfrakt är inställd på inget minimum, men det är ENDAST tillgängligt för fraktdestinationer som anges nedan:
    US,CA,UK,FR,IT,AU,RU,BY,SG,MY,PH,ID,TH,VN
  • Hur många belöningspoäng kommer jag att tjäna för mitt köp?
    Poängen du tjänar för ditt köp beror på din medlemsnivå.
    Silvermedlem tjänar motsvarande belöningspoäng för det faktiska beloppet du spenderar, guldmedlem tjänar dubbelt, platinamedlemmar tjänar femman och diamantmedlem tjänar tiofaldigt.
    Beloppet som betalas via butikskrediter, presentkort, belöningspoäng eller kuponger belönas inte för några poäng.
    Till exempel, om du faktiskt betalar 1050,00kr för en beställning, kommer poängen du tjänar att variera enligt nedan:
    *Silvernivå, du tjänar 100 poäng.
    *Guldnivå, du tjänar 200 poäng.
    *Platinum nivå, du tjänar 500 poäng.
    *Diamantnivå, du tjänar 1000 poäng.
  • Återbetalning för returfrakt
    För guldmedlemmar och högre medlemmar återbetalar vi dig 105,00kr store credit automatiskt som returfrakt för din första retur eller byte enligt begäran.
  • Prioriterad tjänst
    Prioritetstjänsten är endast tillgänglig för medlemmar på diamantnivå. Alla biljetter från Diamond -nivåmedlemmar får 7x24 prioriterade tjänster.
  • Hur får man kredit för födelsedagspresenten?
    TFör att få födelsedagspresentkrediten måste du först logga in på ditt Jeulia -konto och lägga till din födelsemånad i kontoinformationen innan din födelsemånad kommer. Vi kommer att utfärda motsvarande butikskrediter i enlighet med din födelsemånad.
  • Hur uppgraderar jag mitt medlemskap?
    Ditt medlemskap uppgraderas automatiskt om dina totala utgifter når motsvarande intervall under de senaste 365 dagarna och medlemsstatus uppdateras dagligen.
  • Hur använder jag Jeulia -poäng?
    100 poäng = 10,50kr, efter inloggning kan du använda dem i din kundvagn.
    *Rabatten från poängen kan inte överstiga 30% av artikelns totalkostnad.
    *Kuponger kan användas tillsammans med poäng för att sänka priserna.
  • Förfaller mina poäng?
    Ja. Poängen löper ut om 365 dagar efter datumet för utfärdandet.
  • Mina väntande poäng har dragits av, varför?
    Det finns tre fall där väntande poäng kan dras av.
    a. Om du returnerar beställningen eller en del av den kommer poängen att dras av därefter.
    b. Om du avbryter produkten eller avvisar beställningen, debiteras poängen för den ordern från ditt konto.
    c. Om dina poäng går ut.
  • Jag har flera konton på Jeulia.com.
    Kan jag samla poäng på mina flera konton?
    Nej, du kan inte samla poäng på flera konton. För att få full nytta av programmet rekommenderar vi att du använder ett enda konto för att göra alla dina transaktioner.
  • Jag kan inte få poäng vid placering
    aen order, varför?
    Om du inte har fått några poäng för leveransen, vänligen kontakta oss. Vi ser till att eventuella avvikelser löses tidigast. Observera att du inte kan få poäng för obetalda beställningar.
  • Hur kan jag slutföra min kontoinformation?
    Logga in ditt Jeulia -konto och fyll i kontoinformationen under instrumentpanelen.